2 Şubat 2015 Pazartesi

Blogger Blogunuzun Favori Simgesi Nasıl Değiştirilir?

Blogumuzun logosu
    Ne kadar okunuyorsa okunsun özel ve farklı bir blogu olduğunu iddia eden bir blog yazarı mutlaka bloguna kendine özel bir logo bulup koyması lazımdır bu yüzdendir ki blogumun ilk yazısını bu konuya ayırdım.
  Bu yazımda siz okurlarıma nasıl Blogger bloglarında favicon(sık kullanılan simge,logo...) değiştirileceğini anlatacağım.


  
 Ben blogumun logosunu Google'dan buldum ve Paint'ten süsledim.Sizlerde internetten bulabileceğiniz gibi ikon hazırlama programlarına başvurabilirsiniz.


Bu Logo Nasıl Değiştirilir?

  • Yerleşime tıklayın.
  • Sol üstteki sayfa elementinden düzenleye tıklayın.
  • Açılan pencereden en fazla 100 kb olan logonuzu yükleyin.
  • Kaydete tıklayıp kapatın pencereyi.
       
   Logo değiştirme işlemi bu kadardır ancak sayfayı yenileyince hala logo gözükmüyorsa tarayıcınızın internet geçmişini ve çerezlerini temizleyip blogunuzu yeniden açmak yeterli olacaktır.

  Blogunuzun logosunu belirledikten sonra bence görsel olarak bir önemli konuda blogunuzdaki gereksiz yazıları(powered by blogger,kaydol kayıtlar atom ve sayfa altı kötü görüntülü linkler gibi) temizleyip birazda süslemek ile güzel bir görüntüye kavuşacaktır blogunuz. Bunlar için Blogger Blogunuzdan Gereksiz Yazıları Temizleyin Powered by Blogger, Kaydol Kayıtlar Atom ve Sayfa Altı Linkler adlı yazımı ziyaret etmenizi öneririm.

Faydalı olası dileğiyle
                                                                                 Kolay gelsin, iyi bloglar!

author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Onur Gücer, hobi olarak uzun zamandır blog yazmaktayım ve bu blogda sizlere deneyimlerimi paylaşıyorum.. İyi günler, iyi bloglar.. (:

3 yorum:

  1. sa ben blogumun logosuna bi resim koyarak değiştirip kaydettim dediğiniz gibide çerezleri felan temizledim ama hala blogumun logosu değişmedi acaba niye ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. v.a.slm kardeşim bu blogumun ilk yorumu bu arada teşekkür ederim yorum için ve senin mesele ise her şeyi güzel yapmışın bana kalırsa iki şeyden sıkıntı olabilir 1. resim diyorsun ikon olmalı 2. geçmişi ve çerezleri temizlerken blogun tarayıcıda kapalı olmalı yoksa silmeyip ön bellekte kalıyor.

      Sil
    2. Teşekkür ederim bu sefer oldu kapatarak denedim dediğiniz gibi blogun h.olsn.

      Sil

Yorum Kuralları
1. Dediklerinizde kimseye kırıcı olmayınız.
2. Lütfen konu dışı şeyleri iletişim sayfamızdan yazmaya çalışınız.
3. Sorularınıza en kısa sürede cevap verilmeye çalışılacaktır.