22 Ağustos 2016 Pazartesi

Blogger Özel Fare İmleci Eklemek Bloga



 Son zamanlarda bu mouse un simgesine takmıştım önce bilgisayardaki fare sembolünü değiştirdim. Sonra bazı bloglarda gezinirken karşılaştığım süslü fare imleçleri geldi aklıma, nasıl değiştirileceğini öğrendim ve bloguma uyguladım şuanda kullanıyorum bu superman fare imlecini ve size yazımın devamında nasıl değiştirebileceğinizi anlatmaktayım. Çok kolay ve hızlıca bunu yapabilirsiniz.



Bu yazımda da blogunuzun favori simgesini değiştirmeyi anlatmıştım, eğer henüz değiştirmemiş iseniz yana tıklayıp değiştiriverin. - Blogger Blogunuzun Favori Simgesi Nasıl Değiştirilir? 


Blogumda Fare İmlecini Nasıl Değiştiririm?


  Bu eklentiyi blogunuza ekleyebilmek için Yerleşimden Gadget Ekleye tıklamalısınız  ve ardından HTML/JavaScript'i seçmelisiniz. Açılan pencereye alttaki kodları yapıştırın.

kod:
<!-- Türk Blog Yardımcısı Fare İmleci Kodu -->
<style type="text/css">body, a, a:hover {cursor: url(http://i56.tinypic.com/jr8y9u.png), auto;}</style>
<!-- Türk Blog Yardımcısı Fare İmleci Kodu -->


Kırmızı renk ile yazılı bölüm imlecin adresidir, sizlerde istediğiniz imlecin adresini yapıştıra bilirsiniz, bu linkten uygun boyutta ve keyfinize göre imlecleri bulabilirsiniz, ve imleci ayarladıktan sonra Kaydet butonuna basmanız yeterli olacaktır.

İyi günler, iyi bloglar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
1. Dediklerinizde kimseye kırıcı olmayınız.
2. Lütfen konu dışı şeyleri iletişim sayfamızdan yazmaya çalışınız.
3. Sorularınıza en kısa sürede cevap verilmeye çalışılacaktır.